luni, 8 noiembrie 2021

Ce sunt campaniile Google Ads și cum vă pot ajuta în afaceri?

Publicitatea digitală a trecut de la a fi o abordare de nișă pentru noile companii inovatoare la a fi o parte vitală a oricărei strategii de marketing digital.

În zilele noastre, companiile de toate formele și dimensiunile de companii, de la magazine mici până la branduri internaționale uriașe, apelează la reclamele Google pentru a atrage noi clienți prin cel mai mare motor de căutare din lume prin campanii Google Ads.

Totuși, doar pentru că unele companii se precipită  să afișeze reclame Google, nu înseamnă neapărat că ar trebui să urmezi orbește exemplul. Marketingul digital se referă la a ajunge la clienții potențiali la locul potrivit cu mesajul potrivit la momentul potrivit. Folosirea unei platforme de publicitate vă poate ajuta să realizați acest lucru, dar poate fi și o uriașă risipă de bani dacă campania folosește cuvinte cheie irelevante sau ajunge la publicul greșit.

Vestea bună este că, dacă te-ai gândit să lansezi o campanie Google Ads, ai ajuns la locul potrivit. Astfel, Remote Marketing vă propune să continuăm și să aruncăm o privire mai atentă la beneficiile utilizării ale unei campanii Google Ads pentru a genera mai mult trafic pe un site.


De ce să lansați o campanie Google Adwords?

La cel mai elementar nivel, lansarea unei campanii Google Ads este o modalitate eficientă de a genera trafic de la motorul de căutare către propriul site web.

De asemenea, poate juca un rol deosebit de important în creșterea acoperirii campaniei de marketing, mai ales dacă este o campanie de marketing pe termen scurt, spre deosebire de una pe termen lung, în care serviciile SEO și alte tehnologii de marketing digital pot juca, un rol foarte important.

Desigur, dacă nu aveți experiență la nivel intern, poate merită să vă gândiți la o colaborare cu echipa Remote Marketing, prin care vă putem ajuta prin intermediul Google Ads, pentru a căuta cuvinte cheie și pentru a crea o campanie de anunțuri în căutarea Google sau o campanie de remarketing în numele propriului brand.

Un alt avantaj cheie al publicității cu ajutorul motoarelor de căutare este că puteți accesa un public potențial mult mai mare decât în mod tradițional.

Când un brand începe o campanie Google Ads pentru prima dată, una dintre cele mai mari provocări inițiale este conștientizarea mărcii. Pe vremuri, construirea unui brand era un proces lung, lent, care necesita timp, bani și perseverența, acum însă, totul este mult mai simplu și mai rapid.

Încă nu ești convins? Ei bine, ar trebui să fii. Cu Remote Marketing reușești să obții rezultatele pe care ți le dorești într-un timp rezonabil. Alege echipa Remote Marketing și campaniile Google Ads de succes!

Împreună cu noi, merită să mergi mai departe în afaceri!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Follow Us